Lütfen anlayan birisi banada cevap verebilirmi dün gece benimde sancım oldu acile gittim açıklık kontrolü yapıldı 1 santim açıklık var denilde eve geldim bu sabah böyle sümüksü kahverengi kan gibi akıntı geldi nişanmı o yoksa açıklık kontrolü yapıldı diyemi geldi yada o kontrol tekikledi o yüzden mi nişan geldi içim içimi yiyor nolur banada yardımcı olur musunuz