Kızlar 13 gün önce dogum yaptım. Kanamam 1 hafta sürdü sadece sonra durdu. Ama 3 gündur dikiş yerlerim kanıyor sankı. Hani afedersiniz hem alt hemde üst bölgede dıkısım vardı. özür dileyerek soruyorum ama, pedin ortası beyaz kalıyor diger dıkıs yerleri kanlı oluyor. dogum yaptığım hastanenin acilıne gitmeyı düşündüm de tekrar dikiş fln yaparlar diye korktum. Ağrı fln yok ama sadece dikişlerde hafif kaşıntı var. Yaşaym varmı neler yaptınız. İlk dogumum da Boyle bişi olmadı