Kesinlikle çok memnunum 👌🏻 hemşireyim ve bana tek güven veren bilgisiyle,tecrübesiyle,yaklaşımıyla o oldu. 3. Gebeliğim ve hepsinde kendisine gittim. Kısmetse bunuda doğurup bitireceğim. Yanıldığını hiç görmedim. Ne dediyse her zaman doğru çıkmıştır.