Meraba kızlar , 35 haftalığım tam dün kahverengi leke geldi ishaldim ya onun lekesi çamaşıra bulaşan ya da Nisan geldi dedim bekledim sabah uyandığımda pembe kanamam olmuştu sonra da az az devamı geldi.. başına bu durum gelen oldu mu ? Ne ile sonuçlandı çok korkuyorum kasıklarım çok ağrıyor