rahime_ali-26 ayy bende seninle aynı dertten muzdaribim. 30+3 oldum ve son 4 gündür ciddi anlamda uyuyamıyorum. yüz üstü yatmayı çok seven bir insanım. karnım iyice belirginleşti, bebeğim desen durmuyor zaten yerinde maaşallah. bebişimi ezicem diye resmen gece diken üzerinde uyuyorum. zaten fix 2 kere tuvalet, 3 kere bacağa kramp girmesi kaynaklı uyanıyorum. dün gece resmen kendimle konuştum. bebekten sonra zaten gece uykusu bölünmeden olmayacak bari şimdi uyu kızım diye.