cnsklkn 2,5 yaşında kaybettim kuzum oğlum u şimdi 32. Haftaya giriyorum yarın. 1,5 sene olacak oğlum vefat edeli. Şimdi bak Oglum çok çok ayrı bir sevgi ile bağlıyım ki açıkça söylüyorum hamilelik düşündüğüm zaman bir oğlum daha olur onun la tekrar ayağa kalkarız dedik. Ama kızım oluyor burukluk oldumu kardeşim dersen çok az ama kızım ayrı bir can ayrı bir nefes ayrı bir beden Yine aynı acıyı yaşar mıyım diye düşünmedim bile bu süreçte yapma sevin o evlatta ayrı bir nefes candı. Ve inan ki bizim le olacak kesinlikle yavrularımız sonsuz alemde zahmetsiz bir şekilde Şimdi ki yavrunda ayrı bir can ayrı bir karakter ayrı bir nefes. Çok sev onu çok Neşe ile atlat bu süreci psikolojik destek alın bu süreçte iyi gelecek size de