Açlık sekerim üç aylık sekerim ve bebeğimin suyunun normal olmasına ragmen seker yüklemesinde gebelik sekerim cıktı. Bakıldıgında ani şeker yüklemesi olarak görülsede sonucları cok ağır . Eğer gebelik şekeri varsa tespit edilemezsr ve buna karsın insülin yahut diyetle kontrol altına alınmazsa bebekse anne karnında ani ölmlere sebep olabiliyor. Bebek dogduktan sonra ani şeker düşmelerine karsın küveze alınma durumalrı ki bu durum dikkat etsek dahi basımıza gelebiliyorken yaptırmadan varmı yokmu bilmedsn devam etmek bana mantıklı gelmiyor