Mavicee Arkadaşlar selamlar dün kontrole gittiğimde 6 haftalık 2 günlüktü bebişim ilk defa gittim ve alttan ultrason ile baktı normal midir. Birde takviye olarak pregnacare plus omega3 verdi aranızda kullanan var mıdır.
sutlukahve Mavicee erken haftalarda karından net görülmediği için genelde vajinal ultrason yapıyorlar. Verdiği takviye de folik asit içerikli multivitamindir büyük ihtimalle ilk üç ay folik asit kullandırıyorlar. Sonrasında da vitamin takviyesi kullanmaya devam ediyorsun zaten. ☺️
Nesli46 Mavicee karından bakmadan öncemi alttan baktı direk genelde karından göremezse bakıyor alttan ben hiç baktırmadım gerek kalmadı çünkü 5 haftada kese gözüktü sıkıntı olurmu diyosun olmaz vitamin olarakta bana ilk olarak bi kaç doktora gittim viofolic diye bi ismi vardı sanırım onu kullandım🥰
Mavicee Nesli46 evet canım gittiğim özel bir poliklinik ve sordum doktora korkma dedi ilk haftalar hücre odacıklarını ve kalbini duymamız için alttan daha garanti dedi o şekilde, multivitamini de yukarda yazanı verdi