EceNaz26 Doğuma az kalması her ne kadar korkmuyorum gayet heyecanlı mutluyum desemde ufak paniklere sebep oluyor😂 evveet 3.trimester da bizi bekleyenler neler ? Sohbet olsun biraz
Hulo2105 EceNaz26 ben daha 24. Haftamdayım ama doğumdan korkmuyorum yani şu anlık😂 hatta hemen olsun bitsin istiyorum alayım kucağıma. Ama daha zamanım var diye herhalde bende son haftalarda üç buçuk atarım😂
Aysemm44 EceNaz26 Benim uyku problemi yok sadece yatında uyanmak istemiyorum Dünden beri baş dönmesi baş ağrısı başladı bol yemek isteği 😂
Deletedmom_789 Bende aşırı uyku halsizlik yaptı bide enfeksiyonum olduğu için rahim ağrılarım yanmalarım var ayrıca artık tekmeleride o kadar sık değil galina yeri daralıyor 28.haftadayım
Sudeakay Trimester girmemle sabah uyandığımda beni inanılmaz bir bel ağrısı ve mide bulantısı selamlıyor🥴🥴 27 haftalık olduk hareketlerini daha sık hissetmeye başladım artık uyku değil de halsizlik yatma isteği böyle sanki baş ağırlığı gibi bir his var :( tam enerjim geldi demişken başa sarıyoruz
EceNaz26 Sudeakay bel ve baş ağrım çok benimde ya. Sanirim hamileliğin en güzel günleri geride kaldı 🥲
EceNaz26 Hulo2105 bende de öyleydi gayet kendinden emin gidiyodum 1 , 2 gündür nasıl olcak paniği sardı 😂