5 yıl önce annemelrdeyken gebe olduğumu öğrendim aynı gün saatler sonra bayılma kusma ve regl gibi kan gelmesiyle birden Batıkent tıp merkezine o hanım efendiye gitmiştim,o zaman orda çalışıyordu.Ölüyorum sandım ne yürüyebiliyor ne tansiyonum yerine geliyor ne kanamam duruyor ne de bilincim yerindeydi.Kadına tekerlekli sandalyeye gittim zar zor yaşadıklarımı olanları anlattım ben bakamam mesaim bitecek şimdi diyerek şutlamıştı beni 😂hiç unutmuyorum o günü.Sonrasında medlinea gittim ve biraz daha geç kalsaymışım dış gebelikten iç kanama nedeniyle kaybedebilirlermiş beni.Acil ameliyata alınmıştım o gün