23 haftalik olacagiz biz de daha P.tesi günü. 24. Haftada seker yüklememiz icin gidecegiz doktorumuza. Tekmeler yeni basladi bazen öne dönüp karnima vuruyor, bazen arkaya dönüp bağırsaklarıma vuruyor. 😂😂 keske hep önde kalsa o zaman hissetmek daha guzel 😂 gece mide yanmasi oluyor bazen. Gunduz cok iyi midem masallah. Alisverisler de bitti çok şükür. Artik bekleyecegiz bebişkoyu saglikla zamanında gelsin hepsi insallah