Selam kızlar geçtiğimiz günlerde de post açmıştım başıma geleni onun devamı mı bilmiyorum ama öyle özet geçeyim 5 aylık gebeyim bir kaç gündür kasıklarımda ağrı var ama çok fena batıyor dün gece acile gittim idrar verdim sonuçları kendi doktoruma attım idrarımda kan varmış bir çok nedeni olabilir dedi çarşamba günü detaylı ultrasonum var doktoruma da görüneceğim bebek oynuyor hissediyorum onunla alakalı mı başka birşey mi bilemiyoruz onun yanısıra akıntımda var enfeksiyon da olabilir dedi kum döküyorda olabilirsin dedi yada başka birşey gebelik boyunca idrar tahlilinde idrarda kan çıkan oldu mu ve sonuç neye bağlandı bebeğe zararı oldu mu lütfen bilgi verin doktoruma gidene kadar içimi rahatlatmam lazım yaşayan varsa lütfen bilgi versin nolur ☹️