Ummu__Meryem Kizlar normalde bat 8mayis 28-29gunde bir adet oldugum icin program 6mayis adet baslangicini gosteriyor sabah ilk idrarla normal kaset test yaptim boyle cikti acaba varmi?yoksa yok mu?ilk 5dk cizgi cikti ama beligrin deyildi kaldikca belirdi
Ozgesenses12 Ummu__Meryem canım bende görüyorum ki daha regl tarihine var regl günü yada 1 gün geciksin bekle tekrarla derim
Maviss718 Var canım hayırlı olsun şuan yeni büyük ihtimalle bende böyle öğrendim hayırlı olsun kan ver🥰
Ummu__Meryem Ummu__Meryem @1prensesannesi__ @Ozgesenses12 @Bebekk38 @Sibelldl @kalorisizpatates @MelodyFairy @Elif-ada- @Aybukedemirkale @Musel
Elif-ada- aogoya silik çizgi bende görüyorum bu testler yanilttigi için birşey diyemiyorum adetiniz gectimi geçtiyse kan verin inşallah vardır🤲
Ozgesenses12 Ummu__Meryem bu da benim test 4 gün gecikti bu gün yaptım yok gibi duruyor sanki anlayamadım
myangelson Ummu__Meryem 2 3 gün sonra tekrar yap bence gecenkine göre az koyulaşma var gibi duruyor daha fazla koyu olması gerekirdi diye biliyorum. Sizin oraya internetten sipariş edemiyor musunuz test erken gebelik testi sipariş versen evinize?
myangelson Ummu__Meryem aslında toplu bir şekilde alıp getirtsen iyi olur erken gebelik testleri. İnternette satılıyor çoklu olarak ben de almayı düşünüyorum hatta. Dediğim gibi biraz daha bekleyip tekrar test yap veya adet gününü bekle adet olmazsan o zaman testi tekrarla
myangelson Ummu__Meryem 2 gün önce de test yaptığın için hamilelik olsa daha koyu çıkması lazımdı ya gebelik yok kuruma çizgisi hep bekletip çektiğin için ya da gebelik var adetten çok önceden kaset test yaptığın için yavaş artış gösteriyor o yüzden biraz zaman geçmesi lazım veya kan verebiliyorsan kan vermen lazım
Bebekk38 Bende hep böyle çizgiler gördüm canım hemen koyulaşmadi adetinden önce yaptığın için hemde daha küçük kan değerinde de düşük çıkar.. adet gününü bekle daha da koyu çıkar inşallah… Bence var gibi😊🤰🤰🤰