Lansinoh kullanmadım ama yorum yapayım ben Mamajoo kullanmistim ilk kızım prematüre doğmuştu yoğun bakımda kaldığı zaman falan hep sagarak vermiştim. Hiç emmedi bebeğim Tam 6 ay istikrarlı sagimla kızımı anne sütüyle besledim sonra dikkat etmedigim için sütümü bitirdim 🥹