Serife22 10+5im bir kac gundur karnimda sislik ve hafif agri var normal midir ve yasayan varmi acaba bu sekil bunu?
Jasminegms Serife22 ben 35 haftalıgım hala ağrılarım var regl ağrısı gibi ağrılarım var batma iğne bıcak batması gibi kramp vs hiç yaşamadım ama
Gizem9688 Evet evet normal o haftalarda özellikle aksamlari sisiyor insan. Agrilar da ter 16 da falan gecti benim. 22+5 olduk cok şükür. Hatta