cerend2024 Merhaba, elektrikli göğüs pompası konusunda lansinoh ve philips avent markalarını genellikle öneriyorlar. Artı ve eksilerini kıyasladığınızda hangisini daha çok önerirsiniz?
hellomama Görümcemin avent varmış ilk bebeğimde onu kullandım 11 senede ben 4. Kullanan kişiydim(hepsi de yakınlarımız) canavar gibiydi sonra sonra arıza vermeye başlayınca yeni model avent aldım çok memnunum ikinci bebeğimde onu kullanacağım 👍
Morlavanta1 Philips kullanıyorum. 19 gündür sadece sağım yapıyorum, oğlum küvezde. Çok memnunum, gerçekten taş gibi sağlam bir ürün. Yara vs. hiç yapmadı çok şükür.