Trkngnc Kızlar ovülasyon testı aldım trendyoldan içindeki hcg testını yaptım pozitif cıktı yanılma ıhtımalı var mı
Cey-cey Trkngnc yablıs paketlenmediyse ve gebelik testiyse pızitiftir bide normal eczaneden alıp deneyn suan var
_Mother_ Trkngnc bu strip testler diğer testlere göre daha hassas senin çizgide baya belli oluyor kan verip kesinleştire bilirsin kaçıncı günü adetin
Trkngnc _Mother_ kızlar gecen ay kımyasal gecırdım cok sordum bırda doktor hayırlı olsun demedıkçe hala bı koca sevınc yasayamıyorum cok fua ettım cok korktum allah hepımıze nasip etsin
_Mother_ Trkngnc inşallah canım bende Şubat’ta kimyasal geçirdim hayla gebelik oluşmadı benimde adet düzensizliği oldu
Trkngnc Elif-ada- evet 10 gün önce test verdım negatıftı 4 gun once test yaptım negatif bugun bu sekılde
Elif-ada- Trkngnc Ay vallahi bende öyle bekliyorum azonce erken gebelik testi yaptım yoktu gecikmenin bugün ikinci gunu
Trkngnc Elif-ada- bekle canım acele etme bende hep senın gibiydim ama bi umur bugun böyle cıktı bende gecen ay kımyasal olunca korkuyorum
_Mother_ Trkngnc inşallah canım 5 gün sonra yumurta takibi yapılacak bakalım güzel sonuçlar alırım inşallah