Edayse Kızlar selam ilk hamileliğim bi kaç gündür kahverengi lekem oluyor doktor olabileceğini söylemişti daha önce ama dün akşam çok ayakta durdum dünden beri arttı leke boyutunda sizce olumsuz bir durum var mıdır