BirAskMasali1323 işin tuhafı ilk 3 ay okadar rahattım ki asla ne mide bulantısı nede başka bir sıkıntı yaşamadim,hatta niye belirti yok diye endişe ediyordum,2. Trimesta girmemle mide bulantıları sabah istifralari başladi.çok şükür çok sıkıntıya sokacak derecede değil ama ara ara yaşiyorum,olsun dediğiniz gibi bebişlerimiz sağlıklı olsun da bunlar geçer elbet🤲😍 size de çok geçmiş olsun dikkat edin lütfen😊rabbim hepimize sağlıklı gebelikler sonrasında güzel ve sıkıntısız doğumlar, sağlıklı bebişler nasip etsin🤲annelik bebeğin rahime duşmesiyle beraber başlıyor biz anneler evlatlarımız için o andan itibaren birçok şeye katlanıp kendimizden çok onlar için endişeleniyoruz🤗 Rabbim hepimize guç kuvvet versin🌸