Ben. Zaten kilolu gebe kaldım bir iki kilo aldım çok fazla almıyorum ben nedenini de bilmiyorum doğum yapınca da zayıflamıyorum resmen bir şekilde 86-87 kiloya endeksliyim şekerli şeyler canım fazla istemiyor daha çok karbonhidrat istiyor birde enfeksiyon var antibiyotik kullanıyorum