Sakineoncu İlk gebeligim şuan 5.aydayız ne alacağımı kesinlikle bilmiyorum kaç tane hastane çıkışı almam lazım yada kaç aylik almam lazım bana yardımcı olur musunuz 🌸
Ssdssd Sakineoncu bende 5 aylık hamileyim 2 tane hastane çıkışı aldık bolca zıbın aldık uzun kollu aldım hep eylül sonu ekim başı olucak
Ssdssd Sakineoncu alt üst takim aldım 0-3 ay 5 tane zaten çabuk büyüyor dediler benim görümcem de çok fazla verdi sağolsun onun da bebişi var onları da kullnıcam 3-6 ay 3 4 takım 6-9 ay aldım 2 tane yavaş yavaş her ay bişey alıyorum şampuan aldım pişik kremi bez
Hatice4200 Sakineoncu bebeğiniz doğacağı aya göre kıyafet tercihi yapmanız daha doğru olur ve tulum kıyafeti daha kullanışlı olur diyorlar benim ilk gebeliğim yani duyduklarım kadar benim bebeğim sonbahar kış bebesi olacağı için zıbın falan. Uzun almayı tercih ediyorum
tamamdanolmuss Sakineoncu benim de doğum zamanım 11 ekim gibi görünüyor. Neler alabilirim bana da örnek veremez misiniz? Liste hazırladım ama nelerden kaç tane alınmalı ve kaç aylık olanlardan kaçar tane alınmalı gibi bir bilgim yok.
Sakineoncu Ssdssd bende 2 takım hastane çıkışı aldım biri normal diğeri tulum şeklinde battaniye müslin Bezleri falan hazır daha kıyafet almadım inşallah yavaş yavaş başlicam
Ssdssd Sakineoncu benim ilk gebelik ve ilk torun sağolsun annem aşırı hevesli 5 tane battaniye almış :) kalın battaniye alın yeni doğan üşür alt açma aldım biberon emzik vs aklıma gelen bunlar :)
Ssdssd Sakineoncu mesela tulum yeni doğanda zor olur dediler altını batırırmış ekstra olarak tek alt al dediler 3 tane falan tek alt da aldım hatta tulum 1 tane aldım bilmiyorum doğru mu doğunca anlaşılcak bakalım :)
Sakineoncu Hatice4200 Ssdssd bizimde ilk torun annem babam o kadar çok hevesli ki battaniyesi 6 tane oldu el emeği de var içinde sagolsun annem durmuyor