Ben 18.haftamdayim uzandgim zamn bebegi yumru şekilde karnımın çok altında hissediyorum arada hareketleride hissediyorum baya aşağıda yani yani böyle top gibi olduğunda çok sanci vuruyo bide aşırı idrar sıkışması yaşıyorm sık sık normalmi yaşayan varmi 3. Gebeliğim ama ilk ikisinde yaşamadığım için bilmiyorm normalmi degilmi