37+5 haftalığım kızlar 37+1 de sancı çıkmıştı nst de haftaya Salı Allahın izniyle sezaryen olacağım. Gece az karnım ağrıdı şimdi de karnımın altı ağrıyor bide regl olacakmışım gibi bacaklarım ağrıyor normal mi ağrı devam ederse gitmelimiyim şiddetlenirse mi gitmeliyim yoksa hiç gitmemeliniyim😅🥹