Kizlae 2 haftadır bogazim çok ağrıyor iğne batıyor gibi dün sağlık ocağa gittim dedi evde ilaç var mı dedim var dedi ne var dedim parol ve klavunat dedi ikiside kulan bebeğe zararı yoktur değil mi klavunat antibiyotik hap dedi boğazın kızarmış 12+4 gunluj hamileyim