momofmychildren Enurp 26+5deyim gün içinde eğer karnım sıkışacak olursa hissediyorum akşamları ise daha çok hareketli Her dokunduğumda hareketi yok ama artık hissediliyor
Hulo2105 Enurp genelde telefonu göbeğime yaslıyorum oraya yasladığım yere tekme vuruyor hoşlanmyor sanırım😂 az önce ilk defa karnım dışarı uzadı güm diye aklım çıktı😂
Svl2109 Enurp 20 +6 olduk valla tekmesini net duyuyorum arada olmuyor ama genelde hep hissediyorum farklı bir duygu
Enurp momofmychildren bende hareketlerini hissediyorum ama örneğin saat 10 da bi 10 dk çok güzel hareketli ondan sonra hafif hafif ara ara oluyor sonra gece yatmaya yakın hareketli gün içinde daha stabil hareketleri o yüzden insan her dokunduğunda hareketini hissetmek istiyor
Hulo2105 Enurp kız yok kayda alınca tepiklemiyor geçen zor yakaladım yarım saat videoda bekledim😂 hatta çok hareketli oluyor eşime gel gel bak diyorum duruyor😂
Enurp Svl2109 demekki her bebek farklı erkekler daha hareketli olur derler ama benimki öyle değil iyi olsun da yeter ki 🤲🏻
Zuleyha_18 Enurp sabah uyandigimda bi hareketlenir bide kahvaltidan sonra deli oluyo içerde 😅😅 gün içinde genel olarak aralıklarla hissediyorum ama şükürler olsun 🤲🏼
Zuleyha_18 Enurp ama aynı zaman da geçenlerde bir gün doğru düzgün hareket etmedi hiç hissetmedim desem yeridir