Merhaba
Beklenen regl tarihim dündü. Sabah uyandığımda iç camasirim lekelendigini afedersiniz peceteyede silince pembelik geldiğini gördüm.regl olcam zaman agrilarim başlar bu sefer hiç olmadı ara sıra sol kaşığa ağrı gelip gidiyordu. Bazn karnımada bı ağrı geliyor gidiyor anlık. acaba yerleşme olabilirmi. Test olmadığı için elimde yapamadım bilgisi olan varmi acaba bu konuyla alakalı?