_Annemmm4 37+3 oldum belimde kasıklarımda ağrı var yalancı sancı olduğunu düşünüyorum ilk bebeğim doğumun başladığını nasıl anlıcam dinlenerek geçmeyen ağrılar deniliyor benim belim geceden şuana kadar ağrı var doğumun ilk belirtisi nedir ?
asell13 _Annemmm4 bende 37+3 adet olacam gibi ağrılarım gelip gidiyor belim çok ağrıyor ama sanmıyorum yalancı sancı benimki düzenli değil çünkü bu haftalarda bu sancılar normal duş alıyorum türk kahvesi içiyorum dinleniyorum geçiyor yine başlıyor ama düzenli değil
Hilaldabaan _Annemmm4 bende 37+3 ün dün gece benimde öyleydi kuzum ama geçiyor sonra ağrılarım bu aralar yalancı sancılar arttı iyice