Arkadaşlar ben ayın 24 adet oldum 25 te Dr gittim yumurtatakibi için klomene başladık 5 gün sabah akşam kullandım carsamba ilaç bitti bugün bugün kontrolüm vardır ve sadece sağda 12 m yumurta olurmuş isimizigormez 17 üstü olması gerekiyor dedi salı günü tekrar gel dedi ama bu şekilde tekrar ilaç v.s kullanmadan salı gününe kadar buyurmu varmı böyle birşeyle karsilasan çok merak ediyorum