Filiz35 ben 6-7 yıldır içiyorum bu ilacı, ömrüm boyunca da içeceğim bırakma şansım yok.Bu hormonun eksikliği bebeği çok fazla etkiliyor ancak ilacı alınca normal oluyorsun. Eksik olmasının bebeğe süt yoluyla bile zarar verebileceğini düşünüyorum şahsi fikrim bu hekim de değilim :) Ama hamilelik sürecinde başladıysa belki de Doğumdan sonra eski haline dönecek