Düzensiz adet olmaya başladım ve bu süreçte çok doktora gittim hiç bir sorun olmadığını hepsi de şöyle ama halen 1 martta adet olmuştum daha da adet olmadim ve ilaç verdiler hic bir faydasını görmedim belirtiler bir gibiydi sabah test yaptim ve negatif çıktı ne yapmam lazım daha bilmiyorum:(