zeynepsalgar1 ben öyle içiyorum bir de limon sıkıyorum iyi geldi ama astım hastası oldum İÇİN tam kesmedi doktorum ilaç verdi 1 haftayı geçti ama hastalığım geçmedi tam aksine astımdan dolayı azdı. Bebek için tehlikeli dedi 5 günlük antibiyotiğe başladık birde balgam söktürücü birley verdi suya karıştırılıyor ilaçtan sonra anca rahatladım 😔 bende neler cektim aciller serumlar iğneler ama yok toparlanamadım 😔 hamile olmasak daha çabuk geçer de işte hamilelik zorluyor kış hamileliği ne zormuş 😔 ama olsun yaz bebeği olucak kızım🦄❤️ O daha iyi 🤗