Mihriimah
Yavrum genelde testler bozuk olabiliyor çizgi yakın olunca ama adetinin geçmesini bekle istersen ben 3 gün varken negatif gördüm 3 gün geciktim negatif zaten test yapmicam derken herkesin ısrarıyla yapınca 3. Pozitif olmuş dönede bilir geç döllenme olabilir benim 1 hafta geç döllenme olmuş mesela son adet tarihine göre o yüzden çok stres yapmamaya çalış senin şuan en büyük düşmanın stres ❤️