mombarbiee13 3-4 gündür belden girip sol kasığa vuran şiddetli ağrım var ayağa kalkıp dayanamıyorum sizce bu sancı mı daha önce sancı çekmedim 3. Doğumum bugün kontrolüm vardı doktora yazdım erken gitmek için 32+3
Yavru-kus mombarbiee13 canım bende 34+5 im 2 gündür bende de var o ağrılar özellikle karnın altında ve kasıklarımda idrar enfeksiyonu çıktı bende zaten akıntımda yoğundu vitil kullanıyorum şuan da bir de temizlik yapıyorum yorulunca canım çok ağrıyor sende bak eğer dinlenince geçiyorsa sorun olmaz idrar testi de ver son aylarda sık oluyor
nazel123 Ben suni sancı almıştım ondada öyleydi sanki yanlış hatırlamıyorsam doktorunuzla görüşün en kısa zamanda 🌸
mombarbiee13 Yavru-kus geçmiyor valla annem sıcak torba yaptı belime biraz iyi geldi parol içtim falan derken biraz sadece hafifledi ama yine var öğlen doktora gideceğim bekliyorum :(
rmyscmc mombarbiee13 benimde regl olacak gibi bacağım ağrıyor sıcak sıcak bide karnımın altı hafif ağrıyor ne olduğunu da bilmiyorum ya 4 gün önce sancı çıkmıştı akşam tekrar girdim nst sancı yoktu belirsizlik ne kötü oluyor hayırlı sağlıklı kolaylıkla kucağımıza alalım
mombarbiee13 rmyscmc 32 gittik enfeksiyondan kaynaklı olmuş ilaç verdi doktorum günümüzü de aldık döndük ❤️
rmyscmc mombarbiee13 sezaryen mi olacaksın ne zamana verdi canım. Geçmiş olsun dikkat et çok damlatma 1 2 damla sadece suyuna limon damlat c vitamini enfeksiyona iyi geliyor
mombarbiee13 rmyscmc evet sezeryan 3. Olacak benim Allahın izniyle 14 Haziran ❤️ teşekkür ederim deneyeceğim