snowglobe Emcoysss Benn her şey yedim gaz olmadı o yüzden inanmıyorum buna😂 bilimsel olarak ta zaten açıklanmış değil tam olarak diye biliyorum
Canan-06 Emcoysss herşey gaz yapıyor onlara bakarsak aç kalcaz 😂dikkat ettiğim ürünler oldu illaki kuru fasülye nohut gibi ama çokta dikkat etmedm
Nnoktaa Emcoysss annenin sindirim sistemiyle bebeğin sindirim sistemi arasında bağlantı yoktur. Kısaca mercimek yedim bebeğimde gaz oldu tamamen büyüklerim dayattığı psikolojik bir hurafedir 😬 lahana turşusu inanılmaz gaz yapar bende. Yediğimde bebeğim gayet rutin halindeydi. Ama bebeğimin gaz dönemi geldiğinde su işsem gazı olurdu 😂
Youngmotherr Emcoysss hiçbir şey çünkü annne sütünden geçmiyor ben o kadar gaz yapıcı şeyler tükettim gazı olmadı
izobellaaa-_- Bence çocuğun kendi gazlı ise ne yersen ye gazlı oluyo ben hep gazlı içecek patlıcan vs yedim hiç gazı olmadı şükür
Merveasm Emcoysss tüm yiyeceklerden yedim ama abartmadan çünkü ilerleyen zamanlarda onuda rahatsız ederdi yememiş olsam s
Nnoktaa Emcoysss işte bunun için artık gebe okulları var. Ben 6 haftalık eğitim aldıktan sonra çevremdekileri konuşturmadan susturmuş oldum. 🥰😅