Kızlar merhaba bazılarımızın kabusu olan kilo başlığı açtım . Ben ilk hamileliğimi 27 yaşında 65 ile hamile kalıp 98 ile doğum yaptım aradan 7 sene sonra 75 ile hamile kalıp 98 ile doğuma girdim doğum yapalı 4 ay oldu . Ben 90 kilodayım emziriyorum düzenli besleniyorum tatlı tüketimim biraz fazla çikolata yiyorum yani . Emzirdiğim için detoks suları zayıflama çayları vb şeyler yapmıyorum . Tek bildiğim havalar ısınınca termal tayt ve üst giyip yürüyüşe çıkmak . Sizler neler yaptınız kiloları nasıl verdiniz . Ben ilk doğumdan 1 sene sonra başlamıştım vermeye en fazla 75 e kadar düştüm keşke dahada düşseydim .