Normalde adet olduğumda ayaklarım üşürdü ayaklarımdan dizlerime kadar kanım çekiliyor gibi hissederdim ve karnım, belim felan ağrırdı şimdi de 37+6. Haftadaym nstde sancım baya çıktı dün ama açılmam yokmuş sorum şu sancım için ayaklarıma sıcak su torbası koysam olur mu düzenli sancım yok sadece adet olcağım zaman yaşadığım ağrıyı çekiyorum ayaklarım çok üşüyor bu arada ağrılarım başlamadan bu haftaya kadar normalde vücudum hep yanıyordu şimdi sıcak su torbası koysam ayaklarıma olur mu