Kızlar 35+2 günlük olmama rağmen bebeğim hâlâ ters o kadar üzülüyorum ki anlatamam. Ben yıllarca normal doğumu hayal ederek çocuk sahibi olmayı hayal ettim ama bu gidişle sezeryan olucak. Hayal kırıklığı yaşıyorum resmen. Nasıl atlatırım bu psikolojiyi bilmiyorum