Gecemavi spinal oldum ilk doğumda ilk bir yıl baş ağrısı kaldı bende ama kahve hiç içmemiştim doğumdan sonra ona bağladı doktor. 1,5 yıl sonrada bel ağrım başladı ama spinalle ilgilimi bilmiyorum. Genel anestezi istiyorum bu doğumda ama ağrıyla uyanma fikri beni biraz çekimser yapıyor. Doktorumda spinal kesinlikle diyor. Sanırım yine spinal olacak.