Ukte düşük riski veya ilerleyen haftalarda karninizda ölmesi riski artıyor. Doğum sonrası ilk 1ay vefat riski içmeyene göre 40kat fazla. Düşük ağırlıklı doğabilir yani olması gerektiğinden daha az kilolu ve sağlıksız… sizin kızınız olsa onda astım olmasa bile onun kızına yani sizin gelecekteki torununuza astım aktarabilirsiniz sigara içmeye devam ederseniz. Soruyorsunuz ya içip sorun yaşamayanlar var mı? Onlar da var diyorlar… çocuk büyüdüğünde içmeyen birisine göre daha az ıQ seviyesine sahip olabilir ve dikkat eksikliği……. genetik rahatsızlıklara daha çok yatkınlık olabilir . En önemlisi bırakın günde 3-5 veya 1-2 sigarayı 1duman 2duman bile karninizdaki masum canlıya gidiyor çünkü sizin kanınız ile besleniyor plesenta bunların hepsini süzemiyor. Bol bol uyuyun su için meyve yiyin sigara içmeyin evde icirmeyin çünkü pasif içici olunca da bebeğe gidiyor