sedanur4004 kızlar benım kız hep hareketli hareketsız kaldıgı dakıkalar cok az sayılıdır niye böyle normalde hareket azalması gerekmiyormu bu haftalarda bir sıkıntısı mı var acaba diye düşünmeden edemiyorum varmı bizim gibi olanlar.
Ahsksdk sedanur4004 aynı şeyi yaşıyorum doktorum hareketleri azalır dedi tam tersi oldu hareketleri arşa geçti resmen😂
Bsrvrlll sedanur4004 bende 34. Haftadayım dr um hareketin iyi olduğunu asıl hareketsiz kalırsa bir problem oldugunu düşünüyoruz dedi bol hareket keyfi yerinde demekmiş 🥰
Tgcedlbdk Benimde erkek 35.haftadayım tam tersi doktorum hareket azalırsa sıkıntı olabileceğini söyledi Çok hareketlı malallsh
sedanur4004 Tgcedlbdk yaa bende bu haftalarda büyüdkleri ve yerleri daraldgı ıcın azalması gerekiyor diye biliyordum