aday_tulay59 Testimin pozitif olduğunu paylaşmıştım sizlerle hafif bir lekelenme de yaşadım fakat Beta 0 çıktı bu durumu yaşayıp değeri yükselen var mı acaba?
myavocado aday_tulay59 0 ise yükseleceğini sanmıyorum ama bir kaç gün sonra tekrar baktırın ne olur ne olmaz bence.
senacnblt06_ aday_tulay59 benim 0.2 idi 322 ye yükseldi Adet gecikmeniz varsa testte pozitifse bekleyin isterseniz biraz daha
senacnblt06_ aday_tulay59 10 gün sonra falan yükseldi geçen hafta perşembe hastaneye gittim kese göründü hatta