Selenkaa aynısını yaşamıştım bu haftalarda , ufak tefek hareketler vardı ama o sürekli dönen tekmeleyen bebiş değildi sanki. Gece hastaneye gittim nst çektiler . Nst de 2-3 kere uyansın hareketlensin diye karnımı gelip salladı ebe . Nst gayet normaldii. Doktoruma sorduğumda tatlıyı çok mu abarttın acaba demiştii