Bende de aynısı oluyordu, 28 haftadayım, belli bir zaman sonra durdu. O aralar memleketteydim çok iyi tanıdığım bir doktorum vardı, hiç sorun yok dedi sadece bebek dönmediği için baskı yapıyor ayaklar aşağıda onun için tuvalete çıkma isteğin fazla bu sıkıntı değil bebek dönünce rahim baskısı da sona erir dedi, sonra kendi doktoruma gittim oda aynısını dedi, rahim uzunluğu da çok iyi hatta 40 haftada dogursan iyi🤨😅 ama bebek döndü mü en son donmemişti bu ay kontrol var bakalım dönmüş mu nazlı kızım. Sizinde ondan sebep oluyor içiniz de şüphe varsa doktorunuza başvurun, ve rahım uzunluğunuzu sorun.