Buraya doğum hikayemi yazmam o kadar uzak geliyordu ki 🥹 2 gün önce kızımı kucağıma aldım çok şükür 💖 baştan beri normal doğum planlamıştım ancak hem makat geliş olduğu için hem de 36+5’te nişanım geldiği için 37+3 için sezeryan tarihi aldık. Kızımın boynuna 2 kez kordon dolanmıştı doktor iyi ki sezeryan olduğunu söyledi. Bazen biz kendimiz için neyin hayırlı olup olmadığını bilemiyoruz. Sezeryan sırasında sadece beni konuşturan biri olsaydı psikolojik açıdan daha rahat olurdum. 7:20’de kızım doğdu 9 buçuk gibi odamdaydım. Sadece sezeryan olduğunuz gün biraz zor geçiyor ama inanın geçiyor. Bol bol yürüyün, su için, ameliyat olacağınız günden 2 gün önceden sadece sıvı beslenmeye çalışın ve ameliyata tuvaletinizi yapıp gitmenizi tavsiye ederim. Ben kızıma kavuştum çok şükür 🤲 tüm bekleyen anneler inşallah yavrunuza sağ salim kavuşun 💖🥹🌸