Merhaba kızlar. Ben letu adında yumurta geliştirici hap kullandım. O süreç de çatlatma iğnesi de olmuştum. Gebelik elde edemediğimiz için aşılama yapmaya karar verdik. Fakat kontrole gittiğimiz de kullandığım haptan dolayı 7 cm büyüklüğünde bir kistin oluştuğunu söyledi. Bu yüzden aşılama yapamadık. O ay birşey olacağını düşünmeden yine de denedik. Şuan adetim 10 gün gecikti. Adetin gecikmesinden 2 gün ve 7 gün sonra test yaptığımda negatif çıkmıştı. Bugün sabah 10. Gün ve bir gebenin günlüğü kaset testi ile şansımı tekrar denedim ve yine negatif çıktı. Testi atmamıştık. Akşam 7 gibi baktığımda çok dikkat edildiği zaman belli belirsiz silik çizgi gördüm. Kuruma çizgisi olduğunu düşünüyorum zaten ama ben daha önceki aylarda da test yaptım ve hiç birinde kuruma çizgisi görmemiştim. Belki geç döllenme olabilir diye bir ihtimal veriyorum. Ama kist olduğunu da göz önünde bulunduralım.Benzer durumu yaşayanlar var mı? Yorumlarınızı merak ediyorum.