Asd123asd hasret1922 bende yüksek tansiyon olduğu için erken gelme ihtimali var o yüzden 2 hafta öncesinden hazırladım herşeyi.
karakayahavva00 Bende 31+4 vajina ve bel ağrısından duramıyorum o kadar mutsuz hissediyorum ki yürümek kalkmak çok zor geliyor. Bi tane daha kızım var onda hiç böyle olmamıştım. Umsrım geçer bu günler.
hasret1922 karakayahavva00 ayni seyi yasiyoruz benim de ilk gebeligimde hic boykr olmamisti bu daha farkli
Melisdila hasret1922 aynıyım bende bi yaşında kızım var 33 haftalıgım sezaryan olacam 3. Sezaryanım çok korkuyorum ayakların çok agrıyor özellikle gece sızısı var nefes darlığı halsizlik uyku halindeyim yavaştn temizlik başladım ve buzluk eşyalarımı hazırlıyorum bayram haftası riskli olacak dogum zamanım
hasret1922 Melisdila buzluk neler yapiyosun fikir olsun bende 36 gibi hazirlayim diyorum biseyler ev temiligide var havalar yagmurlu duzelmesini bekliyoruz esimler calari hali koltuk falan esimle temizleyecegiz
Melisdila hasret1922 36 bekleme cnm agırlaşıyorsun insan sarma dolma pişirmeden koydum ,,,, poğaca ,,,etli ve peynirli börek sarıp koydum
Aerithma hasret1922 bende 33+2deyim. Oğlum çok hareketli gece gündüz durmuyor içeride. Geceleri de mide yanması başlıyor. Uykular haram bana bu ara. Sancı ve ağrılar bende de var bazen çok ittiriyor canımı yakıyor. Özellikle de sol kasığımda ağrı oluyor. Doktorum fazla yorma kendini demişti bende yemek dışında pek iş yapmıyorum. Son günler geldikçe baya ağırlaştım yani anlayacağınız.
hasret1922 Aerithma 30 dan sonra baya agirlastik ya uyku banada haram kizim yerine yatiriyorum geri geliyor tekme atiyor biri icerde tekmeliyor biri disarda uykuyok🤭🤲
hasret1922 Melisdila ev temizligide duruyor aslinda 36ya kadar onlari hallederim diye dusunuyorum ev den sonra buzluk hazirlarim heralde kimsede yok annem bahceye basladi kaynana aman birsey istesen iki katini ister aman olmasin daha iyi esimle ev falan halledecez
777gonul_ hasret1922 herkes beni anlatmış afedersiniz got baş olmuş durumdayım gerisini siz tahmin edin 😵💫🥴
meeese hasret1922 32. Haftadan sonra zor maalesef. İlk gebeligimde de böyleydim. Çalışan anneyim evde vakit geciremezdim herhalde. Mide yanmasından gece uyananlardanim 😅 yemek bulaşık çamaşır ancak yapıyorum ev temizliğini eşim yapıyor süpürge vs. Bende bir de kuyruk sokumu agrisi problemi var. Az kaldı inşallah sağlıkla gelsin yavrucaklarimiz.
Mervenr00 hasret1922 bende 32+4um geceleri uyuyorum ama sabaha karşı kasık ağrısı bel ağrısı başlıyor uyutmuyor. Bebek hareketleri bazen can yakıyor korkuyla bekliyorum gelicek olan tekmesini resmen🥹 sağlıkla hayırla doğuralim da son günler geçmiyor ama gerçekten🤦🏻♀️ benimde kızım var bi tane 3 buçuk yaşında ihtiyaçlarını yaptır ilgilen oyun oyna derken yoruluyorum akşam olsa da eşim gelse diye dört gözle bekliyorum kızımı o devir alıyor oynuyorlar ve ben koca bi oh çekiyorum 😂😂