Anyelavinia_ Benim doğumum çok çok ilginçti ya.Şartlarım pek normal ilerlemedi.Herşey düzgün ilerlese kendliğinden sancım olsa açılmam olsa suyum kendliğinden gelse belki çok daha rahat doğururdum diyorum ama kısmet işte.Benim bebeğim kanala girmiyordu.Son haftalar doktora gidiyorum geliyorum yok kafası cok yukarda inmemiş bol bol yürü diyordu.
Son iki hafta hergun 1 saat cok tempolu yürüdüm vs.Sonra nişanım geldi.Sancı gibi bseyler geldi ama öyle dk tut falan 5 dk da bir gelip doğum başlatan cinsten değil.Alttan bıçak saplanır gibi şiddetli bir ağrı.Bi gelirdi 1 saat geçmezdi.Ertesi gün olurdu yine aynı.Çok şiddetli regl ağrısı gibi bişeyler oldu.Ama bu doğum değil diyordum.Doktora gttim kontrol gününden 1 gun once usg ile baktı bebek hala yukarda dedi.Ama ben çok sancı cektim onlar neyin nesiydi nasıl ya nasıl kanala inmez benden lekede geldi nişanda geldi dedim.öyle diyince bide çatalda bakalım dedi ki dıştan 6-7 cm açılma var içten 0 dedi.Bu durumu hiç istemeyiz bebek kanala girmemiş dışta 6-7 cm acık demek kordon sarkabilir,enfeksıyon olabilir.Yarın gel sunıyle başlayalm sancı anında kanala giriyor bazen bebekler dedi.Sunı+suyumu patlattılar girdi kanala da şükür doğdu.bence en güzeli sıcak duş.Hastanede sıcak duş cok rahatlattı ve hızlandırdı.