emirtimr1 ayanarta1 23+6 da 672 gramdı boyu da 31 cm di bakalım🫠 4 gün sonra şeker yüklemesine gireceğim siz?
H-ckerana ayanarta1 23+5 en son 2 hafta önce gittiğim için net kg bilemiyorum ikiz bebekler 😁 Sizler neler aldınız kıyafet.Ağustos bebeklerine kısa kollu şortlu mu aldınız yoğunlukta?
ayanarta1 emirtimr1 bende 24+5de gittim 728 gram kilo 32cm de boy çıktı şeker yüklemesini yaptırdım daha önce gebelik şekeri çıkmıştı oğlumda bu seferde sınıra yakınsın diyet yapman gerekiyor dedi endokrine gönderdi
ayanarta1 H-ckerana ince takımlar aldım doğunca üşür dediler sıcak olursa zıbınla takılacağız evde 🙈🙈 yeni doğan bebekte pek şort olmuyor denk gelmedim
Nurci ayanarta1 kilosu için birşey dedimi acaba sizinle aynıyız 715 gram hem ayrıntılı da hemde kendi doktorum 1 hafta önden gidiyor dedi
emirtimr1 ayanarta1 umarım sağlıkla alırsınız kucağınıza bende 8 inde yağtırıcam ilk gebeliğim biraz endişeliyim ister istemez
ayanarta1 Nurci hafta olarak aynı haftam çıkıyor ama doktor bişey demedi detaylıda zaten boyu uzun denmişti bende genel olarak önden gittiğini biliyordum
ayanarta1 emirtimr1 inşallah çıkmaz çıkarsada endişe etmeyin sporl diyetle düşer düşmezse insülinle düşer bebeği korursunuz ben bir buçuk ay insülin kullandım doğum sonrası ikimizinde şekerleri normaldi rahatladım iyi düşün iyi olsun inşallah