zeynonunannesiiii Yiğithan veya Göktuğ olabilir aslında ama bizdeki baba faktörü oğluna isim beğenmiyor kendiside düşünmüyor Napcaz bilmiyorum
amayinedeiyiilerledim zeynonunannesiiii erkeklere isim beğendirmek ne kadar zor 🥲 karar verdiğiniz isimlerden kura çekebilirsiniz
meeese zeynonunannesiiii biz de 32 haftalık olduk aynen karar veremedik daha bizim 2. Çocuğumuz ondan herhalde 😅
Aliye35 Bizde 35. Haftadayiz. Şöyle yaptık babası bir isim ben bir isim seçtik. Seyid on başından babası Seyit seçti ben de Atahan ataların soyundan gelen anlamında seçtim. En iyi yaptığımız şey akrabalara hiç sormamak oldu aklınızda olsun 😂😂
zeynonunannesiiii Aliye35 iki tarafıda isim konusuna karıştırmıyoruz orda sorun yok ama eşim beğenmiyor
Aliye35 zeynonunannesiiii Anlamlarına göre oturup baksanız biraz aslında ortak karar verirsiniz. Her gün biraz biraz baktır 😂😂 sıkılıp bı tane seçer
Jasminegms zeynonunannesiiii bendee 35 im hala isim bulamadım noyan istiyorum sizce eski bir isim gibimi geliyor kulağa
Jasminegms zeynonunannesiiii göksenin de değişik belki düşünürsün göktuğ gibi ama iki isimse tercihim göktuğ