Rgmss ben ilk bebeğimde kullandım ,Allah kısmet ederse ikinci de de kullanmayı düşünüyorum …Çok memnun kalmıştım ,ilk aylar ne kadar emzirirsek emzirelim süt fazla geliyor sağıp buzluğa atıyordum ,dışarı çıkacağım zaman ,sağdığım sütlerden yanıma alıyordum ,her yerde emzirme durumu olamayabiliyor çünkü ,çok rahat etmiştim ☺️